Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Τμημα οχηματων Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

Το τμημα οχηματων του ΤΕΙ θεσσαλονικης ειναι το μονο του αντικειμενου του στην Ελλαδα. Συμφωνα και με το προγραμμα σπουδων αν τα μαθηματα γινουν σωστα και με τους καταληλους καθηγητες το τμημα αυτο μπορει να φτασει σε πολυ υψηλο επιπεδο. Σε αντιθεση με τους μηχανολογους, που πλεον ειναι παααρα πολυ, ο μηχανικοι οχηματων εχουν μια καλη επαγγελματικη αποκατασταση. Αν φτασει στο υψηλο επιπεδο που λεγαμε πιο πανω τοτε θα μπορουσαμε να μιλησουμε ακομα και για μελλοντικες βιομηχανιες παραγωγης αυτοκινητων στην Ελλαδα.
Δυστυχως ομως αυτο το τμημα υποβαθμιζεται συνεχεια. Ειτε απο το ιδιο το ακαδημαικο προσωπικο, που, μερικοι, απαξιουν πραγματικα για τους φοιτητες και την δουλεια τους, ενω πολλες φορες ειναι ανενημερωτοι και ανιδεοι στο αντικειμενο τους, ειτε απο τους φοιτητες που το εχουν (συνηθως) ως εσχατη λυση στη συμπληρωση του μηχανογραφικου. Αυτο εχει ως αποτελεσμα την μη προσπαθεια των φοιτητων αυτων και την απαξιωση τους για το τμημα γεμιζοντας το με "συνταξιουχους".
Ομως δν θελω να σταθω σ αυτο. Θελω να σταθω στις κινησεις που γινονται για να γινει το τμημα πανεπιστημιακου-πολυτεχνικου επιπεδου, ομως σε λαθος κατευθυνση. Και το λεω αυτο διοτι θεωρουν οτι μειωνωντας τις εβδομαδες απο 16 σε 13 (και βγαλε) θα καταφερουν τον στοχο τους, οπως επισης και την συγχωνευση αλυσιδων μαθηματων οπως τα μαθηματικα και το μηχανολογικο σχεδιο. Δυστυχως και τα 2 μαζι θα καταφερουν να κανουν ημιμαθεις φοιτητες που δν θα ξερουν πως να διαβασουν ενα σχεδιο (αν αφησουμε τα μαθηματικα αφου στην ουσια δν ειναι τοσο απαραιτητη η περαιτερω εμβαθυνση) αφου οχι μονο θα περιοριστει πολυ η υλη, αλλα δν θα προλαβαινει και να τελειωσει η παραδοση της καθως αυτα που πρεπει να καλυφθουν ειναι υπερβολικα πολλα. Ειναι γνωστο πλεον το ποσοι χρωστανε το μαθημα Σχεδιο 1.
Εφοσον λοιπον θελουν να κανουν την σχολη πολυτεχνικου επιπεδου, που για μενα θα ειναι ο,τι καλυτερο, ας αρχισουν με την αγορα και ανανεωση του εξοπλισμου των εργαστηριων και των αιθουσων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: