Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Ενας χρονος...

... 39 αναρτησεις(και κατι μερες) περασαν απο την ημερα που εφτιαξα αυτο το blog. Δεν πολυ πιστευα οτι θα κρατησει κυριως λογω ελειψης ιδεων για το περιεχομενο. Ομως απο τις 27 Ιουνιου 2008 αλλαξαν πολλα. Αλλαξαν πολλες φορες τα συναισθηματα μου, οι στοχοι, αλλα κυριως αλλαξε η φιλοσοφια του blog. Στην αρχη ηθελα ενα χωρο που να στεγαζει τα χομπυ μου, ακομα και αν μερικα δν εχω καταφερει να τα αρχισω ακομα. Στην πορεια ομως οι καταστασεις με εκαναν να αλλαξω το στυλ και να αρχισω να γραφω τις ιδεες μου και τα πραγματα ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι κρατωντας ομως και τα προηγουμενα. Ετσι κι εγω αρχισα να ψαχνομαι περισσοτερο, να ενημερωνομαι για περισσοτερα θεματα και να αναρτω και την δικη μου αποψη περι αυτων(πολλες φορες ισως να υπερεβαλλα κιολας). Τωρα ξερω οτι δεν θα ξεμεινω απο ιδεες, ισως να μην γραφω για αρκετο διαστημα αλλα το blog θα συνεχισει να υπαρχει. Ισως να ειναι το μονο πραγμα που με κανει αυτη τη στιγμη να πιστευω οτι μπορω να αλλαξω κατι σ αυτον τον κοσμο, οτι εχω καποια επιρροη και οτι μπορει να καταφερω να κανω καποιους ανθρωπους να ξυπνησουν απο το λιθαργο που εχουμε πεσει, εστω και ας μην εχω και πολλους αναγνωστες, μου αρκει που μπορω να γραφω και μπορει καποιος, καποια στιγμη να το διαβασει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: