Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Ταράτσες μόνο για γυναίκες

Στη Λυβύη οι γυναίκες δεν περπατάνε στο δρόμο

Γκαντάμες, Λιβύη. Πρώην όαση στη Σαχάρα που μετατράπηκε σε πόλη αιώνες πριν, όσους ακριβώς μετράνε και τα παραδοσιακά ντόπια σπιτάκια-σπιρτόκουτα από λάσπη και τούβλα, που είναι ασφυκτικά κολλημένα το ένα δίπλα στο άλλο. Η αρχιτεκτονική τους δε βασίζεται στη λογική της σύσφιγξης σχέσεων με τους γείτονες, αλλά στη διευκόλυνση των γυναικών που κινούνται αποκλειστικά από ταράτσα σε ταράτσα, για να μην τις βλέπουν οι άντρες. Αιώνες τώρα. Σεμνότητα στα όρια του σουρεαλισμού.

Πηγή:http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG3893

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Κρατικες απαγωγες


Μαρτυρία για την εισβολή αστυνομικών στις Σκουριές από Newscaster Πλεον δεν μπαινουν καν στον κοπο για ενταλματα συλληψης, μπαινουν στο σπιτι σου σπαζοντας την πορτα (τι σκατα σεμιναρια παιρνουμε απ τις αμερικανικες ταινιες) και σε μαζευουν, 6 κουκουλωμενοι, μπροστα στα παιδια και την γυναικα σου. Υ.γ. επρεπε να μαζεψουν και τα παιδια διοτι εχουν το αιμα του πατερα τους, αρα κ αυτοι εγκληματιες θα γινουν

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Η συνωμοσία της Πυρίτιδας, ο Guy Fawkes και ο “V”

O Guy Fawkes τώρα έχει γίνει ευρύτερα γνωστός μέσω της μάσκας που τον απεικονίζει στο “V for Vendetta”, η οποία κάνει όλο και πιο πολλές εμφανίσεις σε διαδηλώσεις ανά τον κόσμο, και είναι και σύμβολο της ομάδας hacker Anonymous.
Η μάσκα απεικονίζει το πρόσωπο ενός Άγγλου συνωμότη, του Guy Fawkes (1570-1606), που έγινε σύμβολο των εξεγέρσεων κατά της εξουσίας σε όλο τον κόσμο. Ένας επαναστάτης που προσπάθησε να ανατινάξει το Παλάτι του Γουεστμίνστερ, γνωστό και ως Σπίτι του Κοινοβουλίου, την ημέρα που ο Βασιλιάς Ιάκωβος `Α της Αγγλίας ετοιμαζόταν να βγάλει λόγο σε μια διευρυμένη συνέλευση της Βουλής των Λόρδων και της Βουλής των Κοινοτήτων. Μαζί με το βασιλιά, θα χάνονταν σε μια μεγαλειώδες έκρηξη όλοι οι βουλευτές, η βασιλική οικογένεια, οι κεφαλές της εκκλησίας και γενικώς η τοπική αριστοκρατία. Αυτό το σχέδιο αποκαλέστηκε η “Συνωμοσία της Πυρίτιδας”. Ο Guy Fawkes απέτυχε να ανατινάξει το παλάτι, αλλά μέσω αυτού έγινε ένας θρύλος.

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

"Μα ετσι λειτουργει ο κοσμος"

Βλεποντας τα γεγονοτα της Κυπρου τις τελευταιες μερες δεν μπορω να μην σκεφτω πως γινεται να
ειμαστε τοσο προβατα. Το γεγονος οτι μας επιβαλεται απο μικρους να ζησουμε σε εναν τετοιο κοσμο, οπου ο καπιταλισμος εχει επηρεασει τα παντα και τα παντα κινουνται γυρω απ το συμφερον και το κερδος, και να παιζουμε με τους κανονες (νομους) που επιβαλουν καποιοι, ενω παραλληλα πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι γιατι ολα γινονται δημοκρατικα, αφου μας ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να ψηφιζουμε (το ποιος θα μας επιβαλει την εξουσια του) καθε 4 χρονια, ειναι πραγματι εξοργιστικο. Το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι ενω παιζουμε με τους κανονες τους παλι βγαινουμε χαμενοι.

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Γιατι ειμαι αυτο που ειμαι...


Πολλοι απ αυτους που με ξερουν (και οσοι με διαβαζουν) ισως θεωρησουν οτι ειμαι κομμουνιστης, αλλοι οτι ειμαι αναρχικος. Κατα την δικη μου γνωμη (θελω να πιστευω) οτι συγκλινω περισσοτερο στο δευτερο. Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κανει πολλα στην ζωη μου για να θεωρησω τον εαυτο μου αναρχικο, ουτε εχω διαβασει ΤΑ βιβλια, παρολα αυτα προσπαθω να εχω οσο μπορω την σκεψη μου και το μυαλο μου ανοιχτα και ελευθερα, να φανταζομαι ενα κοσμο καλυτερο και χωρις καταπιεση, ενα κοσμο χωρις εξουσια και αφεντικα.

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Κείμενο 4 Αναρχικών συλληφθέντων για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης

   Οι μέρες μας περνάνε, οι νύχτες μας δεν περνάνε.
   Τρέχουμε προς τη διαφυγή μας, ενώ γύρω μας εξελίσσεται ένα κανονικό ανθρωποκυνηγητό. Πίσω μας μία ζωή προκαθορισμένη, χαραγμένη από τα χέρια των κυρίαρχων, με στόχο να εσωτερικεύσουμε την υποταγή ως αντικειμενική συνθήκη, να νομιμοποιήσουμε ηθικά συστήματα νόμων και κανόνων, να εξισώσουμε το άτομο με μία στατιστική λογική αριθμών. Μπροστά μας ο κόσμος των «ουτοπικών» μας φαντασιώσεων που κατακτιέται μόνο με βία. Μία ζωή, μία πιθανότητα και αποφασιστικές επιλογές.

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ο παππούς Βαγγέλης και άλλες ιστορίες για πνιγμένους


απο το Καραβάνι
του Γιάννη Μαργιούλα
0000000fe2w4f5ew4f5ew
Η προγιαγιά μου, ως το θάνατό της το 1975, άναβε κάθε βράδυ το καντηλάκι της πλάι σε μια παλιά κιτρινισμένη φωτογραφία ενός νεαρού με λεπτό μουστάκι. Ήταν ο μεγάλος της γιος. Ο ατίθασος Βαγγέλης, ο οποίος την άνοιξη του 1927 είχε φύγει λαθραία για την Αμερική για να γλιτώσει από τη φτώχεια, τα καπνοχώραφα και την ελονοσία. Από τότε κανείς δεν άκουσε ούτε έμαθε τίποτε γι’ αυτόν. Η προγιαγιά όμως, όπως και πολλοί άλλοι στο σόι, πίστευε πως ο γιος της τα είχε καταφέρει και ζούσε κάπου στην Αμερική. «Ο τρελο – Βαγγέλης δεν χάθηκε. Ήταν σκληρός και καπάτσος», έλεγαν συχνά οι παππούδες.

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ενοχος μεχρι αποδειξεως του εναντιου

Εκτος απο την ειδηση της εβδομαδας για την συλληψη ληστων που εχουν πιθανη σχεση με τους πυρηνες της φωτιας, ακουμε διαφορες τραγελαφικες γνωμες δημοσιογραφισκων και πολιτικων (αν μπορει να θεωρηθει πολιτικος το χουντικο σκουληκι ο Δενδιας) για τα συγκεκριμενα ατομα. Ολα τα σχολια μπορουν να περιληφθουν σε ενα: Τι περιμενατε να κανουν σε 4 πλουσιοπαιδα που βγηκαν να παιξουν με καλασνικοφ και να κλεψουν τα λεφτα του κοσμακη.
Ολοι οι παραπανω βεβαια κλαιγονται καθημερινα για τους μισθους τους και τις δοσεις στις τραπεζες. Ομως οταν ενας αποφασιζει να ληστεψει αυτους που τον ληστευουν κατευθειαν γινεται "εγκληματιας", "τρομοκρατης". Βεβαια για να ειμαστε ακριβεις το προβλημα δεν ειναι μονο οτι επιτιθενται στις τραπεζες, αλλα το γεγονος οτι ανηκουν σε εναν συγκεκριμενο πολιτικο χωρο και αυτο τους κανει αμεσως εχθρους. Οπως κανεις δεν ειναι τοσο βλακας ωστε να μην καταλαβαινει οτι αυτη η συμπεριφορα ηταν πολιτικη εκδικηση σε συγκεκριμενο πολιτικο χωρο. Και σαν καλοι υποστηριχτες του συστηματος (που υποτιθεται κραζουν) επικροτουν τους βασανισμους των μπατσων λεγοντας μαλιστα οτι προκειται για απλες... φαπες. Αν ομως στο μελλον σε καμια πορεια φανε χημικα θα φωναζουν για αστυνομικη βια και βια του κρατους.
Εκει φυσικα κρυβεται και η αιτια της καταντιας αυτης της χωρας και του κοσμου γενικα. Οταν βριζεις αυτους που ληστευουν τραπεζες, χειροτερα απ οτι οταν ληστεψουν εσενα, δειχνεις μ αυτο τον τροπο την αμεση συμπαρασταση σου στο συστημα. Οταν κατηγορεις παιδια (19-24) για ολα τα κακα της χωρας σου δειχνεις οτι δεν καταλαβαινεις τι σου γινεται. Οταν εσυ φιλησυχε νοικοκυραιε καθεσαι στην καναπεδαρα σου και κραζεις τα παντα, καποιοι αποφασιζουν να αντιδρασουν (σωστα η λανθασμενα).
Αλλα μην φοβασαι, το σπιτι σου δεν θα στο παρουν οι κομμουνισται (αναρχικοι η οτιδηποτε), θα το προλαβει η τραπεζα.

Υ.γ. Περαν του τιτλου δεν ηθελα να ασχοληθω περαιτερω με το θεμα ενοχοι η μη και με τα βασανιστηρια που δεχτηκαν οι συλληφθεντες. Στην πρωτη περιπτωση ειμαστε-ειναι ενοχοι στο κρατος δικαιου τους και σ αυτο που οι μεγαλοεργολαβοι και οι τραπεζιτες λενε δημοκρατια. Στην δευτερη πλεον δεν εκπλησσομαι, ειδικα μετα την μοτοπορεια με τους 15